Цього року Лиманська об’єднана територіальна громада стала переможцем соціального проекту Brandville, спрямованого на підвищення іміджу села через побудову бренду для розвитку місцевих активностей та туризму, який є результатом співпраці студії дизайну «Logogo» та ГО «Конгрес Активістів культури».
23 жовтня 2019 року у приміщенні Лиманської міської ради представники Brandville презентували бренд: «Лиманщина – гостинна і відкрита». Логотип може змінюватися у відповідності до сфери його застосування, при цьому основним його варіантом є символічне зображення відкритих дверей (воріт), за якими зображено букву Л. Також на місці букви можуть бути зображені різні символи: хвилі, рельси, ліси, графік, все те, що характеризує різні сторони Лиманщини. Головний меседж бренду: Лиманщина – найгостинніша громада України, відкрита до співпраці та спільних успіхів.
Під час заходу присутні прийняли участь у розіграші лотереї, переможці якої отримали призи з логотипом Лиманщини.