Цього року Лиманська об’єднана територіальна громада стала переможцем соціального проекту Brandville, спрямованого на підвищення іміджу села через побудову бренду для розвитку місцевих активностей та туризму, який є результатом співпраці студії дизайну «Logogo» та ГО «Конгрес Активістів культури».
23 жовтня 2019 року у приміщенні Лиманської міської ради представники Brandville презентували бренд: «Лиманщина – гостинна і відкрита». Логотип може змінюватися у відповідності до сфери його застосування, при цьому основним його варіантом є символічне зображення відкритих дверей (воріт), за якими зображено букву Л. Також на місці букви можуть бути зображені різні символи: хвилі, рельси, ліси, графік, все те, що характеризує різні сторони Лиманщини. Головний меседж бренду: Лиманщина – найгостинніша громада України, відкрита до співпраці та спільних успіхів.
Під час заходу присутні прийняли участь у розіграші лотереї, переможці якої отримали призи з логотипом Лиманщини.
![](/storage/app/thumbnails/18c/ee1/f9f/74410227_542951496522491_87244138835083264_n_820x360.jpg)
![](/storage/app/thumbnails/a32/923/828/75521752_714562545688825_6540009691609563136_n_820x360.jpg)
![](/storage/app/thumbnails/298/e65/3e3/73154086_494628018054557_7971779615741968384_n_820x360.jpg)
![](/storage/app/thumbnails/e8d/6a3/32a/72646201_2541953362708542_2442507885024903168_n_820x360.jpg)
![](/storage/app/thumbnails/259/5f5/f6a/72903090_2557946180952916_3596478023076937728_n_820x360.jpg)