портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Лиманська ОТГ має свій бренд

Опубліковано 23 жовтня 2019 року, 17:02 , Департамент інформаційної та внутрішньої політики облдержадміністрації

Цього року Лиманська об’єднана територіальна громада стала переможцем соціального проекту Brandville, спрямованого на підвищення іміджу села через побудову бренду для розвитку місцевих активностей та туризму, який є результатом співпраці студії дизайну «Logogo» та ГО «Конгрес Активістів культури».

23 жовтня 2019 року у приміщенні Лиманської міської ради представники Brandville презентували бренд: «Лиманщина –  гостинна і відкрита». Логотип може змінюватися у відповідності до сфери його застосування, при цьому основним його варіантом є символічне зображення відкритих дверей (воріт), за якими зображено букву Л. Також на  місці букви можуть бути зображені різні символи: хвилі, рельси, ліси, графік, все те, що характеризує різні сторони Лиманщини. Головний меседж бренду: Лиманщина – найгостинніша громада України, відкрита до співпраці та спільних успіхів.

Під час заходу присутні прийняли участь у розіграші лотереї, переможці якої отримали призи з логотипом Лиманщини.

Інші новини за темою