Юні науковці Донеччини ‒ стипендіати Президента України 2024 року
Тренінг «STEM-проєкти на уроках географії» для керівників методичних об’єднань та учителів географії у Донецькій області відбувся в дистанційному форматі
У роботі взяли участь 35 педагогів закладів загальної середньої освіти Донеччини.
Актуальність теми обумовлена тим, що освіта в галузі STEM (STREAM) є основою підготовки співробітників в області високих технологій, а потреби у STEM-фахівцях зростають у два рази швидше, ніж в інших професіях, тому що STEM розвиває здібності до дослідної та аналітичної роботи, експериментування та критичного мислення. З огляду на це, мета заходу полягала у виокремленні методів роботи задля популяризації інженерно-технологічних професій серед молоді, підвищенні поінформованості про можливості кар’єри в інженерно-технічній сфері, формуванні стійкої мотивації у вивченні дисциплін, на яких ґрунтується STEM-освіта.
Під час практичної частини заходу педагоги, які мають успішний досвід у галузі STEM-проєктів, презентували власні напрацювання щодо використання STEM-проєктів у викладанні географії та природничих дисциплін. Увагу зосереджено на методиці, інструментарії, моделюванні та географічних експериментах. Окремо розглянуто досвід освітян щодо участі у Всеукраїнських та міжнародних STEАM-проєктах та Інженерних тижнях.
Тренінг дозволив розширили знання педагогів щодо можливостей у викладанні географії та природничих дисциплін. Підбиваючи підсумки тренінгу, учителі виокремили перспективні напрями подальшої роботи у системі STEM-освіти.